Доставка і оплата:

Доставка

1. Нова Пошта:

Термін доставки 1-2 дні. Також, за бажанням клієнта, менеджер може оформити кур’єрську доставку. Зверніть увагу, що вартість послуги кур’єрської доставки більша, ніж до відділення;

2. УкрПошта:

Термін доставки орієнтовно 2-4 дні (в залежності від віддаленості населеного пункту цей термін може бути збільшено);
Зверніть увагу!
Відповідальність за цілісність товару несе компанія-перевізник. Перед відправкою товари оглядаються на брак, цілісність заводського пакування тощо та відповідно до норм та стандартів перевізника упаковуються працівниками складу. Незалежно від форми оплати, оглядайте своє замовлення при отриманні. У випадку пошкодження обов’язково складайте акт-претензію, не виходячи з відділення. Лише оформлена заява є підставою для відшкодування збитків. Якщо Ви забираєте товар з відділення перевізника та оплачуєте його послуги – Ви автоматично погоджуєтесь, що товар приїхав цілий та відповідної якості.
Зверніть увагу!
У нашому інтернет-магазині налаштовано автоматичне повернення замовлень. Якщо Ви не встигли забрати своє замовлення в період безкоштовного зберігання посилки компанією-перевізником, воно автоматично повернеться на склад. Ви можете продовжити термін зберігання, зв’язавшись з нашим менеджером.
Якщо у Вас є побажання щодо доставки або способу отримання номеру ТТН – узгодьте це з менеджером в індивідуальному порядку.

Оплата

Замовлення можна оплатити двома способома:
– післяплатою при отриманні товару на пошті (зверніть увагу: за послугу післяплати пошта здіймає додаткову комісію);
– оплатити на банківський рахунок Р/р UA873052990000026002033302356, Банк АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, МФО 305299, код за ДРФО 2962307110,  ФОП Галак О.В. (В призначенні платежу вказувати тільки Прізвище та Ім’я замовника).

Обмін-повернення

При отриманні товарів від кур’єра чи працівника відділення компанії-перевізника, одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, відкрити її та пересвідчитися у належному стані товару то повноті його комплектування.
У випадку виявлення недоліків, пошкоджень, одержувач зобов’язаний зафіксувати їх у Акті про виявлені недоліки на пошті. Акт повинен бути підписаний покупцем та особою, що здійснила доставку товару. При можливості виявлення недоліків має фіксуватися фото- або відеозйомкою. Після підписання акту, товар повертається відправнику.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

якщо замовлення не було оглянуте на пошті, не було написано акту чи не було здійснено відмови від пошкодженої посилки, товар ОБМІНУ/ПЕВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ.